Niki's Gallerij
5 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Niki's Gallerij
Tom Swennen schreef:Awel se, kben onder de indruk van uw sterk water reclame spot se, heel goed gedaan, ge hebt 5 sterrekes van mij gekregen :p van luc smeets krijgt ge een kus van de juffrouw en een bank vooruit
The animator was ... niks bijzonder vondk eigelijk, sterk water was zeer nice :p
merci
en luc smeets was zelf heel content..nix commentaar..
zelfgemaakt schoeisel
(tekening é) ni gelijk ander loemperikke.. "how joh.. hebt ge ganse schoen gemaakt "..
is wel tof, ni da ik het zelf ooit zou dragen, maar ik vind het wel plezant gedaan
melon schreef:btw valt d te wasse :p
wasse ? ge moet ge die ni wasse xD
en dan nog.. 't is textielstiftje nrml ga da er ni af
ah ffs (forfucksake) heb'k hier nieuw ding vn gemaakt..
is dus vn mij é! (niki) :p
is dus vn mij é! (niki) :p
zien er wel prachtig uit, ge kunt probere da te verkope
ik weet dat er in hasselt een tijdje in een vans shoe shop jongens zo schoene verkochte
voor 10euro per paar meer. (Dus zij maakte dan 10euro winst per schoen)
ik weet dat er in hasselt een tijdje in een vans shoe shop jongens zo schoene verkochte
jaot amaiEl Amelsandro schreef:zien er wel prachtig uit, ge kunt probere da te verkope
als ge wist hoeveel mense zo al gezegd hebbe.. maak mij ook een paar!! :p
'k ga nogal werk hebbe xD
Niiiice!
Héél leuk gebruik van kleuren hier, ...
*ik moet nu door dus ik hou het kort*
Kheb weinig punten van kritiek, echt goed gedaan, kleur, vorm, sfeer enz. allemaal dik inorde, 1 pnuitje van mogelijk kritiek: de figuren lijken mij een beetje uitgerokken in de lengte. Ma toch nice gedaan, keep it up
Héél leuk gebruik van kleuren hier, ...
*ik moet nu door dus ik hou het kort*
Kheb weinig punten van kritiek, echt goed gedaan, kleur, vorm, sfeer enz. allemaal dik inorde, 1 pnuitje van mogelijk kritiek: de figuren lijken mij een beetje uitgerokken in de lengte. Ma toch nice gedaan, keep it up
Tom Swennen- Animator
- Aantal berichten : 527
Leeftijd : 41
Registration date : 23-10-07
Tom Swennen schreef:
1 pnuitje van mogelijk kritiek: de figuren lijken mij een beetje uitgerokken in de lengte.
bladwijzer 2 & 3 zijn indd klein beetje gerokken, 'k had em te klein opgeslagen eerst.. dusja.. achja
thnx voor de rest
idd very nice
alleen, diene middeste, zijn da tanden of een snor?
en voor de rest blijf ik er bij da ge diene rosse in attack mode moet zetten ^^
Tom MDP schreef:idd very nice
Wtf? Tanden natuurlijk :p of da moet een temenes ingegroeide snor zijn
Anyways, goed da Niki hiermee van de anime afwijkt, naar mijn mening gaat het hem zelfs beter af.
En nu nog animaties in deze stijl he :p gaat nie simpel zijn ma zou denk ik wel mooi staan op ne reel
Tom Swennen- Animator
Tom Swennen schreef:Wtf? Tanden natuurlijk :p of da moet een temenes ingegroeide snor zijnTom MDP schreef:
bwoh, als gij zo'n scherpe punten met uw lippen kunt maken, ocharme uw lief dan zenne
en ook, omdat em zo'ne grijns trekt valt het (vrij kleine) neusje totaal ni op, waardoor het lijkt dat zijne neus de eerste "put" van zijn rij tanden is
Nope sorry, met de beste wil ter wereld slaag ik dr nie in om die zenne kop te zien zoals gij em ziet (en kheb echt moeite gedaan tjans) ik vind die 3 nog steeds geslaagd
Tom Swennen- Animator
getting better ^^ ma mercie ^^El Amelsandro schreef:this is fucking awesome...
wa doet ge nog op onze school?
Ok... I agree... Awesomeness has been achieved... Proficiat daarmee en deze pic iss idd portofoliowaardig, kunt ge al een eindje mee verder raken
Ma kga toch een puntje van kritiek aanhalen asgetniergvind
Die oranje bliksem komt wa vreemd over, bliksems zijn altijd wit/blauw (artistieke interpretatie ok ok ) ma die oranje bliksem geeft de pic een heel warm gevoel mee terwijl een onweer in combinatie met uw inleidende tekst en da donker figuur net schreeuwt voor een koud, nat, oncomfortabel gevoel. Kdenk da ge da met gemak had kunnen bereiken.
Kvind het fantastisch da ge zo de nadruk op bepaalde woordn legt door ze int bold te zetten :p héél Marvel van u ma kvind die over-the-topness wel cool
Genoeg gezeverd, GET ON WITH IT!!! Dit is duidelijk de eerste pagina van ne comic en op basis hiervan wil ik de rest lezen :p
Ma kga toch een puntje van kritiek aanhalen asgetniergvind
Die oranje bliksem komt wa vreemd over, bliksems zijn altijd wit/blauw (artistieke interpretatie ok ok ) ma die oranje bliksem geeft de pic een heel warm gevoel mee terwijl een onweer in combinatie met uw inleidende tekst en da donker figuur net schreeuwt voor een koud, nat, oncomfortabel gevoel. Kdenk da ge da met gemak had kunnen bereiken.
Kvind het fantastisch da ge zo de nadruk op bepaalde woordn legt door ze int bold te zetten :p héél Marvel van u ma kvind die over-the-topness wel cool
Genoeg gezeverd, GET ON WITH IT!!! Dit is duidelijk de eerste pagina van ne comic en op basis hiervan wil ik de rest lezen :p
Tom Swennen- Animator
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Tom MDP Gallerij
» Amelsander gallerij...
» Animatie gallerij
» Roonalt Gallerij
» Da by Tommy Gallerij
» Amelsander gallerij...