Madagascar: Escape 2 Africa
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Madagascar: Escape 2 Africa
Het eerste beeld van de opvolger van Madagascar met de titel Madagascar: The Crate Escape is vrijgegeven. We herkennen dezelfde pose van Alex de leeuw, Marty de zebra, Gloria het nijlpaard en Melman de giraf uit het eerste deel, maar deze keer staan ze niet bang te wezen in de jungle van Madagascar maar midden in de Afrikaanse steppe. In deze Dreamworks animatiefilm bedenken de verwende zoodieren een ontsnappingsplan met een oud vliegtuig uit Madagascar, om na een tijdje een noodlanding te maken in het midden van Afrika. Een ontmoeting met hun soortgenoten is niet ver weg en wanneer hun oerinstinct weer boven komt dringt de moeilijke keuze zich op: in Afrika blijven of terugkeren naar de veilige Central Park Zoo in New York?
Je hoort opnieuw de stemmen van Ben Stiller, David Schwimmer, Chris Rock en Jada Pinkett Smith in dit vervolg. Eric Darnell en Tom McGrath nemen wederom de regie voor zich. Op 3 december 2008 kan je Madagascar: The Crate Escape verwachten in de Nederlandse zalen. Voor België is nog geen datum bekend. Een derde(!) deel staat gepland voor een release rond 2011/2012.
Laatst aangepast door Tom MDP op ma jun 09, 2008 4:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Madagascar: Escape 2 Africa
ohnee, sequels i dont like the sound of that, oewel ik de wraak vna jaffar wel goe vond. ma da is dan ook de enigste peins ik
zolang er dit keer maar wel t-bone steak word gegeten van een irritante zebra ga ik er wel met een goed gevoel naartoe
ook al was deel 1 best wel kort, droge humor is opzich nog wel een goede insteek voor een sequel , zolang de grappen maar origineel blijven
ook al was deel 1 best wel kort, droge humor is opzich nog wel een goede insteek voor een sequel , zolang de grappen maar origineel blijven
*no response*
[EDIT] allez dan toch e beetje omda ge der naar vraagt
Den eerste was meesterlijk maar voor ze nu een goeie reden te geven om uit madagascar te vluchten... ze kunne nie opeens claimen da madagascar een hel is he, twas al erg genoeg vr daar te overleven enzo. het gezegde "iets bij de haren trekken" komt spontaan in me op... dit verhaal wordt *************** denk ik.
[EDIT] allez dan toch e beetje omda ge der naar vraagt
Den eerste was meesterlijk maar voor ze nu een goeie reden te geven om uit madagascar te vluchten... ze kunne nie opeens claimen da madagascar een hel is he, twas al erg genoeg vr daar te overleven enzo. het gezegde "iets bij de haren trekken" komt spontaan in me op... dit verhaal wordt *************** denk ik.
Tom Swennen- Animator
- Aantal berichten : 527
Leeftijd : 41
Registration date : 23-10-07
den eerste trailer
https://www.youtube.com/watch?v=HHADszoJKQw
+ poster
https://www.youtube.com/watch?v=HHADszoJKQw
+ poster
Ok, kheb die trailer eergisteren ofzo noges gezien en die is dus slecht he :p Zelfs de animatie is nie wa we gewoon zijn ma die wordt hopelijk beter in de uiteindelijke film. De trailer wordt pas 'goed' wanneer de penguins in beeld komen.
En dat ze willen blijven teren op de "you've got to move it, move it" scene is redelijk zielig.
Ik volg deze film dus met argusogen
En dat ze willen blijven teren op de "you've got to move it, move it" scene is redelijk zielig.
Ik volg deze film dus met argusogen
Tom Swennen- Animator
- Aantal berichten : 527
Leeftijd : 41
Registration date : 23-10-07
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: