Bender's Big score
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bender's Big score
ik denk dat ik mezelf de trotse eerste beijker van Futurama's langspeelfilm mag noemen. (toch op dit forum)
en mag ik hierbij zegge dat de film echt goed is.
Hij zit vol knipoogjes naar de serie en naar gebeurtenissen door de tijd.
Alles klopt ik kon geen fouten vinden.
Het is een must buy...
rate: 9,5/10
rated 16+ omdat er in het begin een preutse vorm van nudity voortkomt:)
Re: Bender's Big score
uhm, ik ben trots de 2de kijker en eigenaar van deze film (nog ni op dvd ma da komt :d)
deze film is voorspelbaar maar toch extreem grappig.
ik geef ze ne 9/10
Fry rulez,
deze film is voorspelbaar maar toch extreem grappig.
ik geef ze ne 9/10
Fry rulez,
- Spoiler:
- "what is the secret of time travel doing on frys ass"
getver benny, moest ge nu echt dieje spoiler daar bij zetten? Das de verboden appel NATUURLIJK klik ik daarop :p
Enfin, is die uit? waar? wanneer? hoeveel? Schoenmaat? Lengte van uwe p... pe... pen... pennenzak?
Enfin, is die uit? waar? wanneer? hoeveel? Schoenmaat? Lengte van uwe p... pe... pen... pennenzak?
Tom Swennen- Animator
- Aantal berichten : 527
Leeftijd : 41
Registration date : 23-10-07
kweet ni of die hier al uit is, ma alsde wilt fiks ik men schijfie meeTom Swennen schreef:getver benny, moest ge nu echt dieje spoiler daar bij zetten? Das de verboden appel NATUURLIJK klik ik daarop :p
Gezien en wtf? Die is écht nie goed zer :p
De figuren en animaties zijn allemaal dik inorde, da zou dr aan mankeren na zoveel afleveringen geanimeerd te hebben he, de cgi vind ik persoonlijk zelfs beter dan die in de reeks.
Ok, in de negatieve dinges die hierna volgen zitten best wel wa spoilers, u bent gewaarschuwd.
Anyways, kort gezegd => FAILURE dus kom maar op met die 2e film :p
De figuren en animaties zijn allemaal dik inorde, da zou dr aan mankeren na zoveel afleveringen geanimeerd te hebben he, de cgi vind ik persoonlijk zelfs beter dan die in de reeks.
Ok, in de negatieve dinges die hierna volgen zitten best wel wa spoilers, u bent gewaarschuwd.
- Spoiler:
- Maar het verhaal... Het tempo ligt veel te laag, véél lager dan in de reeks bijvoorbeeld terwijl da net redelijk typerend was voor futurama, de grappen snelvuurgewijs brengen. Recyclage... Figuren die we kennen uit de reeks duiken at random op in de film (zap brannigan doet een cameo van pakweg 5 seconden), bender is zichzelf nie.. letterlijk.
Nog iets belangrijk, véél te veel love interest, dear god, véél te véél te véél, dat begon dus op zenuwen te werken na korte tijd.
De film heet Benders big score maar bender 'scored' maar efkes in de film en is dan zelfs zeneigen nie. Heel da tijdreisgedoe (essentieel vr deze film maar toch) word na ne tijd wel héél verwarrend, maar geen nood, alles word opt einde uitgelegd door een lichte overdosis dialoog. Gebrek aan visuele humor...
Anyways, kort gezegd => FAILURE dus kom maar op met die 2e film :p
Tom Swennen- Animator
- Aantal berichten : 527
Leeftijd : 41
Registration date : 23-10-07
ik vond em ook wel leuk, maar inderdaad, ik vond em te traag
het tempo mocht VEEEEEL hoger liggen
een 6/10
het tempo mocht VEEEEEL hoger liggen
een 6/10