The boondocks
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
The boondocks
Kent er iemand 'the Boondocks'?
ik ben dat een paar dagen geleden beginnen te kijken en het is een echt goede serie
het gaat over 2zwarte jongens die over hun opgroeie in een blanke wereld praten...
veel humor, mar ook een diepgang tegenover de blanke-neger relatie
en de moeite om naar te kijken.
http://www.boondockstv.com/
link naar hun officiele site.
Re: The boondocks
als het niet illegaal was om warez te plaatse had ik seizoen 1hier gplaatst
het is echt de moeite om te kijke
het is echt de moeite om te kijke
is zeker een must do, ik zit nu aan aflevering 3 of 4 en der is zooo veel zwarte humor (de nigga versie )
ik rate deze serie een 7,5/10 wat hoog is
ik rate deze serie een 7,5/10 wat hoog is
eerste seizoen ligt hier, en is bekeken en is goedgekeurt, het krijgt ne melonstar voor al de niggas!!!
2de seisoen is bekeken en word zeers zeker mee goedgekeurt, nu wachten tot het derde seizoen uitkomt , bcause you're a biatchhhh
ow benny hebt ge die nog ik heb alleen seizoen 1gezien tot die aflevering van da restaurant
tzou fijn zijn als ge me die kon fixe
-
-
ma da is zeker da, seizoen 1 hebk wel de dvd, dus die moette helemaal meepakke :p, ma die andere hebk de aparte, dus ge geeft ma es ne externe meeAmelsander schreef:ow benny hebt ge die nog ik heb alleen seizoen 1gezien tot die aflevering van da restaurant
-
ok die dvd i sgeen probleem die neem ik wel es mee
maar ik heb gene harde schijf meer (maandje gelede gestorve aan vallende ziekte)
kan ik geen dvd meegeve en zou je die daarop kunne zette :s pretty please ???
maar ik heb gene harde schijf meer (maandje gelede gestorve aan vallende ziekte)
da s cava, ma die dvd die ik heb is ni geschreve , tis ne rip van de dvd, ma tis dvdvorm, dus je moet via menu alles kijken.Amelsander schreef:ok die dvd i sgeen probleem die neem ik wel es mee
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: