Beowolf
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Beowolf
Weer ne film die zowa balanceerd tussen Life Action en animatie.
Van Bob Zemeckis (forrest gump, back to the future, polar expres) die zijn motion capture techniek tot het extreme brengt
Trailer: http://www.apple.com/trailers/paramount/beowulf/trailer1/large.html
Van Bob Zemeckis (forrest gump, back to the future, polar expres) die zijn motion capture techniek tot het extreme brengt
Trailer: http://www.apple.com/trailers/paramount/beowulf/trailer1/large.html
Re: Beowolf
kheb em gezien, kvind het meer een film waardat men toont wat men kan met animatie op het moment dan een goed verhaal. Een uitblinker op het gebied van grafische pracht, maar in de te grote drang naar het realisme is men vergeten dat de menselijke uitstraling vooral voortvloeit uit de beweging. In andere woorden, het ziet er altijd bijna echt uit, ma ge ziet dat het vals is, en dat verpest het voor mij een beetje. En het verhaal was naar mijn mening minder. Wie het niet eens is heeft ongelijk, ik heb gesproken.
btw, lijkt op niki? of niet:
Gast- Gast
Rufio schreef:kheb em gezien, kvind het meer een film waardat men toont wat men kan met animatie op het moment dan een goed verhaal. Een uitblinker op het gebied van grafische pracht, maar in de te grote drang naar het realisme is men vergeten dat de menselijke uitstraling vooral voortvloeit uit de beweging. In andere woorden, het ziet er altijd bijna echt uit, ma ge ziet dat het vals is, en dat verpest het voor mij een beetje. En het verhaal was naar mijn mening minder. Wie het niet eens is heeft ongelijk, ik heb gesproken.
khbe de film nog ni gezien de oude wel , en die lijkt inderdaad op niki
natuuurlijk ben ik da wa dacht gij dan ;.. i was undercover (zie zonnebril)
beowulf sucked..BO-RIngZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
beowulf sucked..BO-RIngZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zeg jonge serieus, hou er mee op met die onuttige reactiesDer SpamMeishter!!! schreef:ik wil mn geld trug...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: