Bee Movie
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Bee Movie
op de trailer lijkt het mij een goede film, ik heb de eerste 10minute van de fim gezien, het was echt grappig.
(het is een kleerkast scene, een bij loopt allemaal langs dezelfde vestjes "black - yellow, black-yellow, black-yellow,... Aaaah my favourite Yellow-with black..." dit was al erg grappig.
daarna ben ik in slaap gevalle (het was al laat :s)
(het is een kleerkast scene, een bij loopt allemaal langs dezelfde vestjes "black - yellow, black-yellow, black-yellow,... Aaaah my favourite Yellow-with black..." dit was al erg grappig.
daarna ben ik in slaap gevalle (het was al laat :s)
ik heb hem gister gezien, op pzich niks mis mee ma da verhaaaaaaaaaaaalllll.
1 woord : kinderfilm :p
1 woord : kinderfilm :p
ik vond hem goe
en 't verhaal is goed.. 't is animatie film é.. dus u "kinderfilm" vind ik een on terechte commentaar aangezien het een film is gemaakt voor kindere.. xD dus eigenlijk wel een terechte commentaar .. ma in de context da gij het zei was et onterecht xD snapzie? :p
en 't verhaal is goed.. 't is animatie film é.. dus u "kinderfilm" vind ik een on terechte commentaar aangezien het een film is gemaakt voor kindere.. xD dus eigenlijk wel een terechte commentaar .. ma in de context da gij het zei was et onterecht xD snapzie? :p
Nikkels schreef:ik vond hem goe
uhm nee :p
nie alle aniamtiefilme zijn voor kindere??????
melon schreef:Nikkels schreef:ik vond hem goe
uhm nee :p
nie alle aniamtiefilme zijn voor kindere??????
anybody ever heard of "hentai"
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: