Kung Fu Panda II
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kung Fu Panda II
BAM!!
http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/film/news/e3i565dc8e0089154edc8a90b0d9d2b9aed
http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/film/news/e3i565dc8e0089154edc8a90b0d9d2b9aed
Tom Swennen- Animator
- Aantal berichten : 527
Leeftijd : 41
Registration date : 23-10-07
Re: Kung Fu Panda II
Kwas tjans nie wild van deel 1 ma kom, zoveel te meer films die goed onthaalt worden zoveel t beter wer
Tom Swennen- Animator
Tom Swennen schreef:Kwas tjans nie wild van deel 1 ma kom, zoveel te meer films die goed onthaalt worden zoveel t beter wer
allé jong, ge moet toch eerlijk toegeven dat de humor top was, animatie was ook van uitstekende kwaliteit en verhaal ook zeker niet slecht was
Ik was eigelijk vooral onder de indruk van de stijl int beginstuk, da zeer gestyleerd stuk daar. Voor de rest heeft het nie echt een grote impressie nagelaten
Tom Swennen- Animator
2D is ne techniek en gene stijl he blije :p get your facts straight :p kvond trouwes da die stijl iets van ne goed uitgevoerde flashfeeling had
Tom Swennen- Animator
ach, een kleine herinnering aan onze vendetta tussen 2D en 3DTom Swennen schreef:2D is ne techniek en gene stijl he blije :p get your facts straight :p kvond trouwes da die stijl iets van ne goed uitgevoerde flashfeeling had
da gevoel had ik ook, maar da komt volgens mij deels door het superbe cleaningwerk (en het kleurgebruik enzo)
hehehe, 2D vs 3D = "mijn H2 potlood is beter dan uw B2 potlood" :p
Tom Swennen- Animator
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: