examenrooster juni 2008
5 plaatsers
.: animatiefilm.actieforum :. :: Scholen :: Media & Design Academie Genk :: Archief :: 07-08 Tweede jaar
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
examenrooster juni 2008
if im not mistaking= met dank aan NIKI
5e = Kunst & cultuur geschiedenis om 9u30!!!!! in DIEPENBEEK J102
6e = 13.15 rapporteren aan Annemie afgeven en om 13.30 perceptie
11e = Scenario 9u!
12e = communicatie en creatieve technieken (zeker) 13. DIEPENBEEK L102
13e = PAS op uur da gij moet gaan..p
Melon out
11e = Scenario 9u!
12e = communicatie en creatieve technieken (zeker) 13. DIEPENBEEK L102
13e = PAS op uur da gij moet gaan..p
Melon out
Laatst aangepast door melon op di jun 03, 2008 1:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Re: examenrooster juni 2008
ik dacht 12e juni communicatie en creatieve in diepenbeek
en das op't zelfde moment wrsch.. ge ga die misch zelf ook samen krijgen
maar creatieve is SIMPEL concentreer u op de andere!
vn zodra ik creatieve nog is bezien heb post ik de examevragen
ma serieus CONCENTREER U OP ANDERE EXAMES, creatieve is SIMPEL!! echt HEEL simpel
en das op't zelfde moment wrsch.. ge ga die misch zelf ook samen krijgen
maar creatieve is SIMPEL concentreer u op de andere!
vn zodra ik creatieve nog is bezien heb post ik de examevragen
ma serieus CONCENTREER U OP ANDERE EXAMES, creatieve is SIMPEL!! echt HEEL simpel
moete enkel die bundelkes vn kenne.. geen cursus.. ma 'k zal de vrage ier wel is zette met antw
welke bundelkes :p, kweet niks meer van da vak :dNikkels schreef:moete enkel die bundelkes vn kenne.. geen cursus.. ma 'k zal de vrage ier wel is zette met antw
melon schreef:welke bundelkes :p, kweet niks meer van da vak :dNikkels schreef:moete enkel die bundelkes vn kenne.. geen cursus.. ma 'k zal de vrage ier wel is zette met antw
"'k zal de vrage ier wel is zette met antw"
die taak die ge moest maken van da creatief denkproces telt mee voor 80%, da examen is de overige 20%
da gaat inderdaad over de bundelkes, als ge gebuisd zijt op de taak of ni gedelibereert geraakt, dan moogt ge in de vakantie die cursus derbij leren
... en da wilde ni doen
da gaat inderdaad over de bundelkes, als ge gebuisd zijt op de taak of ni gedelibereert geraakt, dan moogt ge in de vakantie die cursus derbij leren
... en da wilde ni doen
Nikkels schreef:ma serieus CONCENTREER U OP ANDERE EXAMES, creatieve is SIMPEL!! echt HEEL simpel
... OI brainiac! as da zo simpel is, leg dan es uit waarom mdp en ik da opnieuw doen, vr de derde keer? :p
Pas der toch maar mee op, maak van da examen ne boek.
Inhoud maakt nie uit, daar let ze nie op, tmoet gewoon véél tekst zijn da ze het gevoel krijgt da ge dieje rommel écht es gelezen hebt. Ik herhaal, inhoud en to-the-point-stuff telt nie, alleen veeeel tekst. En geen schrijffouten, daar trekt ze punten vr af
Tom Swennen- Animator
- Aantal berichten : 527
Leeftijd : 41
Registration date : 23-10-07
I cut you sooo bad dude
Eerste keer idd door taak, 2e keer wegens ik schrijf geen boeken, mn antwoorden waren anders wel correct hoor ma der was te weinig inkt deze keer da es omdraaien, foute zever verkondigen, grote woorden gebruiken, hele lange tekst schrijven. That should do the trick
Werkte uiteindelijk ook voor de PAS
Eerste keer idd door taak, 2e keer wegens ik schrijf geen boeken, mn antwoorden waren anders wel correct hoor ma der was te weinig inkt deze keer da es omdraaien, foute zever verkondigen, grote woorden gebruiken, hele lange tekst schrijven. That should do the trick
Tom Swennen- Animator
Tom Swennen schreef:I cut you sooo bad dude
maar voor de meeste is het nu hun eerste keer dat ze dit vak moeten doen dus krijgen de meeste punten op hun taak.. en het 1ste exame was 3 SIMPELE vragen.. die op 5 puntjes stonde.. waar het helemaal niet nodig was een boek te schrijven.. ik geef u gelijk voor het 2e exame da ge daar een boek moet schrijven.. maar nu met de 1ste poging is het zeker ni nodig hier heel veel aandacht aan te schenken..
die taak is echt wel misleidend om goe te krijgen, ik hoop echt da ik ze nu goe heb
dont we allTom MDP schreef:die taak is echt wel misleidend om goe te krijgen, ik hoop echt da ik ze nu goe heb
Tom MDP schreef:die taak is echt wel misleidend om goe te krijgen, ik hoop echt da ik ze nu goe heb
da is maar da exame bij die taak was toch pote simpel.. geef toe.. daar moete ni echt vo blokke é..
Nikkels schreef:Tom MDP schreef:die taak is echt wel misleidend om goe te krijgen, ik hoop echt da ik ze nu goe heb
da is maar da exame bij die taak was toch pote simpel.. geef toe.. daar moete ni echt vo blokke é..
zo jong, zo naïef
Nikkels schreef:nix jong.. nix naief :p ik had 5/5 op da exaam :p
ok, nu snap ik het nimeer,
hebt gij da al gedaan?
want ik herinner mij u samen met den benny creatief voorstellen?
ik heb da verlede jaar al gedaan.. en da samen met benny was perceptie.. creatieve is die taak.. wete wel creatief denkproces.. en da mega simpel toetsje op 5 punte..
'k hab een 9 verlede jaaR.. ma sanne was super slecht.. 'k had 4 op taak.. en dus 5/5 op exame..
voor perceptie moete idd blokke voor creatieve waar we over bezig zijn al 1000 posts ofzo ni:p toch ni eerste keer
'k hab een 9 verlede jaaR.. ma sanne was super slecht.. 'k had 4 op taak.. en dus 5/5 op exame..
voor perceptie moete idd blokke voor creatieve waar we over bezig zijn al 1000 posts ofzo ni:p toch ni eerste keer
Voor de zekerheid, der zijn toch nog geen exames geweest dees periode he? :p
Eerste keer dinges examen met die 3 vraagskes is idd redelijk simpel, reden da da nie gelukt was vorig jaar was omda de taak zo weinig punten had gekregen da het examen niemeer uitmaakte In tegenstelling tot onze gouwe ouwe wally, die zn taak zo goed was da het examen niemeer nodig was
Anyway, wij zijn over het algemeen geen wouters dus verwacht u aan schade bij de taak die ge mss nog kunt repareren met het examen.
EN WA GE OOK DOET!!! SCHRIJF DE FUCKING BOEK OPT EXAMEN!!! BLIJF ZEVEREN EN ZEIKEN TOT IEMAND U TEGEN HOUDT!!!
Zelf ga ik da wss nie doen omda ik me véél te fel opjaag in dieje onzinnige zever, ma as ge u daar graag bij bezig houdt is da de te adviseren actie
Eerste keer dinges examen met die 3 vraagskes is idd redelijk simpel, reden da da nie gelukt was vorig jaar was omda de taak zo weinig punten had gekregen da het examen niemeer uitmaakte In tegenstelling tot onze gouwe ouwe wally, die zn taak zo goed was da het examen niemeer nodig was
Anyway, wij zijn over het algemeen geen wouters dus verwacht u aan schade bij de taak die ge mss nog kunt repareren met het examen.
EN WA GE OOK DOET!!! SCHRIJF DE FUCKING BOEK OPT EXAMEN!!! BLIJF ZEVEREN EN ZEIKEN TOT IEMAND U TEGEN HOUDT!!!
Zelf ga ik da wss nie doen omda ik me véél te fel opjaag in dieje onzinnige zever, ma as ge u daar graag bij bezig houdt is da de te adviseren actie
Tom Swennen- Animator
K&C OM 9 UUR !!!! niet 13 uur!!!
uurrooster is wa veranderd..
(heb net van de site vn de khlim afgehaald)
11e = Scenario 9u!
12e = communicatie 13. DIEPENBEEK L102
13e = PAS op uur da gij moet gaan..
(heb net van de site vn de khlim afgehaald)
11e = Scenario 9u!
12e = communicatie 13. DIEPENBEEK L102
13e = PAS op uur da gij moet gaan..
Nikkels schreef:
checked and double checked met Marjan
examen om 9u30!! NIET om 13u
don't say i didn't warn u
Nikkels schreef:Nikkels schreef:
checked and double checked met Marjan
examen om 9u30!! NIET om 13u
don't say i didn't warn u
ma godverdomme de klootzakke
ma ne halve dag minder voor de massale cursus k en c :pNikkels schreef:bwa.. dan hebde nog ne gansen dag voor perceptie..
'k vin het wel goed
Pagina 1 van 2 • 1, 2
.: animatiefilm.actieforum :. :: Scholen :: Media & Design Academie Genk :: Archief :: 07-08 Tweede jaar
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: