Coraline
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Coraline
Regie : Henry Selick (The Nightmare Before Christmas, James and the Giant Peach)
Cast : Dakota Fanning, Teri Hatcher, Keith David, Jennifer Saunders
Coraline is een 11-jarig meisje. Ze is slim, nieuwsgierig maar ook heel erg verveeld. Haar nieuwe huis in Ashland, Oregon bevat 7 saaie kamers, 13 saaie ramen, 2 saaie ouders, 3 excentrieke buren … en 1 zeer interessante deur! In haar dromen zet Coraline een stap door die deur en aan de andere kant ontdekt ze een parallel universum. Ze komt terecht in een fantastisch een wereld die van haar houdt, haar doet lachen en haar alles geeft wat ze wil, wanneer ze het wil. Maar wanneer haar droom stilaan overgaat in realiteit, realiseert Coraline zich dat er een addertje onder het gras zit: dit parallel universum vraagt iets in de plaats…
Teaser
Re: Coraline
awel daar twijfel ik dus ook over
het design ziet er stop motion uit
maar de beweging is te vloeiend
het design ziet er stop motion uit
maar de beweging is te vloeiend
bwa ik denk dat het zo'n mixke is zoals flushed away...
want int begin staat er al van een van de makers van Nightmare before christmas
dat is denk ik al een hint naar stopmotion...
want int begin staat er al van een van de makers van Nightmare before christmas
dat is denk ik al een hint naar stopmotion...
ha ik dacht dat die zo Aardman was.
ik heb het ook effe opgezocht en ge hebt gelijk het is cg, MAAR volledig gebaseerd op de wetten en stijl van Aardman studios.
ik heb het ook effe opgezocht en ge hebt gelijk het is cg, MAAR volledig gebaseerd op de wetten en stijl van Aardman studios.
idd, da komt omdat het oorspronkelijk poppenanimatie ging wordenEl Amelsandro schreef:ha ik dacht dat die zo Aardman was.
Coraline? Pure stopmotion.
BitterTeacher- Best Boy
- Aantal berichten : 3
Registration date : 02-05-08
zeker? check de teaser en dan opt einde waar da draadje door de knoop gaat :p, da ziet er mij toch 3d uit, de rest wel stop motion dus ik denk aan een mixBitterTeacher schreef:Coraline? Pure stopmotion.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: