kunst en cultuur geschiedenis, van schuppemadam
+2
El Amelsandro
melon
6 plaatsers
.: animatiefilm.actieforum :. :: Scholen :: Media & Design Academie Genk :: Archief :: 07-08 Tweede jaar
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: kunst en cultuur geschiedenis, van schuppemadam
Tom Swennen schreef:Ik wou gewoon nog even melden hoe enorm blij ik ben da ik dees niemeer moet doen
likewise ^^
mannen goed nieuws, na het leren van alle afbeeldingskes die we naar mijn weten moete kennen, heeft benny het totaal van 10000 (zie off topic) kunnen reduceren naar 131 afbeeldingskes, benny heeft ook gekeken welke hij kende en was net geslaagd met een 71 op 131 :p
well boys try me out , ik ken er 121 van de 131 die 10 die ik ni ken gaan we hopelijk ni opt exame krijge want ik onthou die ni :p
wedde vn welmelon schreef:well boys try me out , ik ken er 121 van de 131 die 10 die ik ni ken gaan we hopelijk ni opt exame krijge want ik onthou die ni :p
soort van samevatting :p
http://rapidshare.com/files/120099938/k_en_c_2_samevatting.doc
http://rapidshare.com/files/120099938/k_en_c_2_samevatting.doc
klaar ! ken alles en de werken moet wel lukke
kheb voor de zekerheid al mijn cursussen KUG en Kunst initiatie van vorige jaren ook maar doorgespit om
de kunstenaars te kennen
kheb voor de zekerheid al mijn cursussen KUG en Kunst initiatie van vorige jaren ook maar doorgespit om
de kunstenaars te kennen
ik ken het normaal nu ook, ben powerpoints aan bezien, staan werke in de ik precies nog ni had gezien :p
die van het laatste hoofdstuk zorgen voor veel verwarring :s
powerpoint 10 bdoelde? daar zit buite die gehrard richter en christo&claude niemand in die ik ni kende :p, die pwp 9 daarentege :p man man, da die die romme lma ni vraagt want da kenk precies ni
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
.: animatiefilm.actieforum :. :: Scholen :: Media & Design Academie Genk :: Archief :: 07-08 Tweede jaar
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: