Toledo
5 plaatsers
.: animatiefilm.actieforum :. :: Scholen :: Media & Design Academie Genk :: Archief :: 07-08 Tweede jaar
Pagina 1 van 1
Re: Toledo
https://idp.khlim.be/cas/login?service=https%3A%2F%2Fidp.khlim.be%2Fshibboleth-idp%2FSSO%3Fshire%3Dhttps%253A%252F%252Fcygnus.cc.kuleuven.be%252FShibboleth.sso%252FSAML%252FArtifact%26time%3D1202655994%26target%3Dcookie%26providerId%3Dhttps%253A%252F%252Fcygnus.cc.kuleuven.be
u studenten nummer (staat op studentenkaart) in geven bij gebruikers naam..
passwoord is u geboortedatum eerste keer
als da ni werkt moete aan hilde gaan vrage da te verandere
en dan u inlogge é
u studenten nummer (staat op studentenkaart) in geven bij gebruikers naam..
passwoord is u geboortedatum eerste keer
als da ni werkt moete aan hilde gaan vrage da te verandere
en dan u inlogge é
Das zo goed as leeg... they took 5 minutes from my life and i want it back!! :p
Tom Swennen- Animator
- Aantal berichten : 527
Leeftijd : 41
Registration date : 23-10-07
hoe moet ge u geboortedatum ingeve? 17111987? 1987-11-17? cmon uitlegge die handel!!
Gast- Gast
huh... ik typte gewoon dag(of maand)/maand (of dag)/jaar dus vr mij 11111983 can't miss :p
Tom Swennen- Animator
username: da nummer da op u studentenkaart staat
paswoord: ofwel u geboortedatum, het is ook azerty geweest maa rnu weet ik het niet
btw ik geraak er ook nie op dus
paswoord: ofwel u geboortedatum, het is ook azerty geweest maa rnu weet ik het niet
btw ik geraak er ook nie op dus
enigste oplossing als ge er nu nog ni op geraakt is aan hilde vragen da ze naar ergens belt.. die geven u dan een tijdelijk paswoord en dan moete da verandere..
Nikkels schreef:enigste oplossing als ge er nu nog ni op geraakt is aan hilde vragen da ze naar ergens belt.. die geven u dan een tijdelijk paswoord en dan moete da verandere..
volgende week is naar hilde stappen dus
(die van de bib of saske?)
Ondanks het vroege uur heb ik toch al de eerste wtf-humor terug gevonden in de link die onze goede benny hier een paar posts boven heeft geplaatst, die naar toledo dus. Dees stond er te lezen (voor degene die te lui waren om derop te klikken
De meeste computers in de KHLim zijn aangesloten op een intern netwerk.
Software wordt doorgaans niet meer per PC geïnstalleerd, maar via dit netwerk vanuit een server geïnstalleerd en opgeroepen. Daarvoor moet elke gebruiker zich aanmelden op de computer alvorens hij of zij toegang krijgt tot die software of het Internet.
Bovendien is de bestandsserver in de hele hogeschool te gebruiken, d.w.z. op welke PC je je ook aanmeldt (ook in een ander departement), je komt steeds in dezelfde configuratie terecht en je vindt steeds automatisch je eigen individuele schijfruimte terug.
lmao, ze denke da der een écht netwerk op school is, ik ben het in alle geval nie tegegekomen dus roflmao ik maar even
De meeste computers in de KHLim zijn aangesloten op een intern netwerk.
Software wordt doorgaans niet meer per PC geïnstalleerd, maar via dit netwerk vanuit een server geïnstalleerd en opgeroepen. Daarvoor moet elke gebruiker zich aanmelden op de computer alvorens hij of zij toegang krijgt tot die software of het Internet.
Bovendien is de bestandsserver in de hele hogeschool te gebruiken, d.w.z. op welke PC je je ook aanmeldt (ook in een ander departement), je komt steeds in dezelfde configuratie terecht en je vindt steeds automatisch je eigen individuele schijfruimte terug.
lmao, ze denke da der een écht netwerk op school is, ik ben het in alle geval nie tegegekomen dus roflmao ik maar even
Tom Swennen- Animator
.: animatiefilm.actieforum :. :: Scholen :: Media & Design Academie Genk :: Archief :: 07-08 Tweede jaar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: