perceptie
5 plaatsers
.: animatiefilm.actieforum :. :: Scholen :: Media & Design Academie Genk :: Archief :: 07-08 Tweede jaar
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
perceptie
Animatie en TVF: verdeling opdracht
Groen 29 januari Tom Metdepenningen en Rik, en Tom Swennen Animatie
Rood 12 februari Steven en Bart TF
Zwart 12 februari Stijn en Melvin TF
Blauw 19 februari Katrien en Sara TF
Roze 19 februari Sabina en Tom TF
Geel 19 februari Illa en Geert TF
Wit 26 februari Philippe en Alexander Animatie
Paars 26 februari Benny en Niki Animatie
Goud 4 maart Aurora en Hans TF
Bruin 4 maart Samuel en Goele? TF
Grijs 11 maart Seppe en Perry TF
Zilver 11 maart Christophe, Siemon en Tim TF
Oranje 8 april Annelies en Nele Animatie
Groen 29 januari Tom Metdepenningen en Rik, en Tom Swennen Animatie
Rood 12 februari Steven en Bart TF
Zwart 12 februari Stijn en Melvin TF
Blauw 19 februari Katrien en Sara TF
Roze 19 februari Sabina en Tom TF
Geel 19 februari Illa en Geert TF
Wit 26 februari Philippe en Alexander Animatie
Paars 26 februari Benny en Niki Animatie
Goud 4 maart Aurora en Hans TF
Bruin 4 maart Samuel en Goele? TF
Grijs 11 maart Seppe en Perry TF
Zilver 11 maart Christophe, Siemon en Tim TF
Oranje 8 april Annelies en Nele Animatie
Re: perceptie
zou er iemand eens zijn oud project kunnen pmen of mailen zodat ik eens kan kijken wat ik mij hierbij moet voorstellen als ik er aan begin...
Amelsander schreef:zou er iemand eens zijn oud project kunnen pmen of mailen zodat ik eens kan kijken wat ik mij hierbij moet voorstellen als ik er aan begin...
mij ook aub..
Komende dinsdag gaan mdp, rik en ik uit ons dak met groen, as ge nr de show komt dan weet ge t direct :p
Tom Swennen- Animator
- Aantal berichten : 527
Leeftijd : 41
Registration date : 23-10-07
ok ben t aant downloaden en dank bij voorbaat dus
ma kunt ge dr int vervolg effe een korte beschrijving van de inhoud bijzeten? toledo stuff zegt nie veel over wa het nu is en as we naar toledo zouden gaan dan kunne we het daar even goed gaan pakken
ma kunt ge dr int vervolg effe een korte beschrijving van de inhoud bijzeten? toledo stuff zegt nie veel over wa het nu is en as we naar toledo zouden gaan dan kunne we het daar even goed gaan pakken
Tom Swennen- Animator
als ge op toledo kunt is deze download ni drekt nodigTom Swennen schreef:ok ben t aant downloaden en dank bij voorbaat dus
idd :p ik kan erop ma weiger uit principe ofzo :p
Tom Swennen- Animator
melon schreef:damn ge spamt wel graag zout ge ni lere :pRufio schreef:so am i...
viva la spam!
zei benny die hier elk uur een nieuwe post heeft staan..
raad= psychologisch,symbolisch,cultureel,politiek,traditioneel of creatief
Vb.1: Bruin is de kleur van de armen. Kleding van arme boeren, knechten,… was bruin. Bruin was immers gewoon ongeverfde kleding.
Vb. 2: Zwart is de kleur van het ongeluk (denk maar aan ‘een zwarte dag’, ‘zwarte kat brengt ongeluk’)
Vb. 3: Oranje: de kleur van de Nederlanders en de protestanten
Vb. 4: Wit is een statussymbool. Dank maar aan de witte boorden. Tot voor enkele jaren was bij ons de hemdskleur een zichtbaar teken van status. Arbeiders droegen blauwe of grijze hemden.
Vb. 5: Rood is de kleur van bloed en van levenskracht. Bloed is leven, energie, activiteit. Dat rood energie opwekt wordt handig gemanipuleerd door de voedingsindustrie: vb. rode kleur van Kellog’s
Vb.1: Bruin is de kleur van de armen. Kleding van arme boeren, knechten,… was bruin. Bruin was immers gewoon ongeverfde kleding.
Vb. 2: Zwart is de kleur van het ongeluk (denk maar aan ‘een zwarte dag’, ‘zwarte kat brengt ongeluk’)
Vb. 4: Wit is een statussymbool. Dank maar aan de witte boorden. Tot voor enkele jaren was bij ons de hemdskleur een zichtbaar teken van status. Arbeiders droegen blauwe of grijze hemden.
Vb. 5: Rood is de kleur van bloed en van levenskracht. Bloed is leven, energie, activiteit. Dat rood energie opwekt wordt handig gemanipuleerd door de voedingsindustrie: vb. rode kleur van Kellog’s
psychologisch,symbolisch,cultureel,politiek,traditioneel of creatief
Traditioneel
Symbolisch
Politiek
Symbolisch
Psychologisch
en nu hopen dat ik wa in de buurt zit
Traditioneel
Symbolisch
Politiek
Symbolisch
Psychologisch
en nu hopen dat ik wa in de buurt zit
zowel 4 en 5 zijn psycologish and symbolisch dekn ik..
bij 4 omda ge nog psyco omda een andere dan ook rekening moete houde met die kleur.. ofzoiet..
en bij 5 nog symb. door kleur vn kellogs..
bij 4 omda ge nog psyco omda een andere dan ook rekening moete houde met die kleur.. ofzoiet..
en bij 5 nog symb. door kleur vn kellogs..
4 is cultureel!
der sta in "tot voor kort was BIJ ONS.."..
en ook wit is ni overal kleur voor status
der sta in "tot voor kort was BIJ ONS.."..
en ook wit is ni overal kleur voor status
ipv hier te zien, ziet in u cursus of let op in de les, dan weede het, ik heb gesproken...
Gast- Gast
gij kijkt hier ook onozelaarDer SpamMeishter!!! schreef:ipv hier te zien, ziet in u cursus of let op in de les, dan weede het, ik heb gesproken...
Pagina 1 van 2 • 1, 2
.: animatiefilm.actieforum :. :: Scholen :: Media & Design Academie Genk :: Archief :: 07-08 Tweede jaar
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: