.: animatiefilm.actieforum :.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animatoren voor kinderfilm project‏

Ga naar beneden

Animatoren voor kinderfilm project‏ Empty Animatoren voor kinderfilm project‏

Bericht  melon ma mei 05, 2008 6:59 pm

Beste Animator,

Op het internet (Google + animatie) kwam ik uw werk tegen.
Stichting Culturele Droomwevers is op zoek naar 26 animatoren om een anderhalve minuut liedje te animeren en hoop van ganser harte dat een kijk naar onze website op www.droomwevers.nl (Doorklikken!) zult u doen inspireren om te participeren in het ABC-DVD project.

De verschillende Droomweversprojecten heten "Dromen van Dieren", "Dromen over Planten" (gaat over verschillende planten) en "Dromen door Nederland" (gaat over verschillende steden in Nederland). In elk project wordt er gezongen door 26 verschillende zangers met allerlei soorten stemmen uit verschillende genres: jazz, blues, klassiek, punk, etc.

Zangers die hebben meegewerkt zijn onder andere Ellen ten amme, Antonie
Kamerling, Birgit Schuurman, Marike Jager, Ronald Douglas, Gerda Havertong, Denise Jannah, Felix Strategier, Maaike Widdershoven, Marjolein van der klauw, de Heideroosjes, B.J. Baartmans, Anne Chris, Ron Link (Tarzan), Frans van Deursen en Desray. Ze zingen allemaal een letter van het alfabet.
De bedoeling van dit project is dat er bij ieder van de liedjes uit de eerste drie projecten een 'videoclip' wordt gemaakt.

Voor details over het project neem dan a.u.b. contact met me op.
Met belangstelling wacht ik op uw mening wat betreft een mogelijke samenwerking. Bedankt voor uw tijd en aandacht.

Met vriendelijke groeten,
Henry Muldrow
droomwevers@yahoo.com


Henry Muldrow
Stichting Culturele Droomwevers
Tussen Kadijken 30
1018 BC Amsterdam
www.droomwevers.nl
droomwevers@yahoo.com
0031 - 20 420 5210
melon
melon
Effects Animator
Effects Animator

Aantal berichten : 1862
Leeftijd : 36
Woonplaats : houthalen
Registration date : 22-10-07

http://www.melonsmasher.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Animatoren voor kinderfilm project‏ Empty Re: Animatoren voor kinderfilm project‏

Bericht  melon ma mei 05, 2008 7:32 pm

hebben we geen budget; het is dus pro bono werk.
Een fondensenwerver benadert instanties om het filmproject te financieren. Lukt dat, dan delen alle filmmakers proportioneel mee in de subsidie(s). Mocht dit niet lukken, dan is mijn vraag ben je bereid om mee te werken aan dit project? De eventuele opbrengst van de verkochte CD's en DVD's worden verdeelt proportioneel mee door alle artiesten.
2. De bedoeling is dat EEN FILMPJE (niet meer) wordt gemaakt die de lengte van een van de Droomwevers liedjes op www.droomwevers.nl heeft en die daarmee verband heeft. Iedereen maakt zijn eigen stukje en levert dat in; dan later worden ze aan elkaar gemonteerd door een editor.
3. Het liedje blijft hoorbaar en ongewijzigd.
4. Het filmpje of animatie moet uiteraard geschikt zijn voor kinderen. Het hoeft niet kinderlijk te zijn, maar wel kindvriendelijk - het moet kinderen aanspreken en geschikt zijn voor kinderen vanaf vijf of zes jaar en hun ouders. Ook is de filmpje inspirerend voor nieuwe Nederlanders. (Ook geen rokers in de filmpjes, a.u.b.)
5. De Droomweversfilms worden aangeboden aan bibliotheken, muziekscholen, taalinstituten en winkels. De DVD's zullen ook worden verkocht via de Droomwevers website. Bij publicatie en of vertoning van het filmpje wordt je naam genoemd/vermeld. Wanneer er inkomsten door bijvoorbeeld een subsidie binnen gehaald worden of door verkoop van de cd/dvd die naar rato worden verdeeld onder de deelnemers.
6. De filmpjes of animaties hoeven niet te worden gemaakt met dezelfde figuurtjes die worden gebruikt in de tekeningen.
7. Fragmenten (10 tot 20 seconden) van de films komen op het internet te staan.
8. De afmetingen zijn 1024 x 576 pixels in breedbeeldformaat.
9. Zo gauw mogelijk (binnen een maand) hebben we een synopsis (of concept) nodig. Het gaat om een overzichtelijke weergave van de inhoud van het filmpje dat je gaat maken (maximaal een A-4-tje).
10. De inleverdatum voor de Droomwevers film/animatie is 1 oktober
2008.
Samenwerking:
De filmmaker Annick Vroom http://www.netwerkscenario.nl/memberpage.php?memberid=28719&alfa=0
heeft een technisch onderlegd persoon nodig voor wat animatie edits bij het liedje C van Clinge (Stedenboek).
De filmmaker Elza Eggens
http://www.worldvisuals.nl/WorldVisuals/Cheirotonia.html
heeft ook assistentie van een animator nodig voor het liedje A van Aardbei Plantenfilm).
Tussenfilmpjes:
We hebben ook iemand nodig om 26 korte tussenfilmpjes te maken van maximaal 10 seconden tussen elk muziekfilmpje.
Laat me even weten of je accoord gaat met deze afspraak dan stuur ik je de beschikbare liedjes toe. Heb je tips of vragen? Neem dan gerust contact met me op.
Met vriendelijke groet,
Henry Muldrow
melon
melon
Effects Animator
Effects Animator

Aantal berichten : 1862
Leeftijd : 36
Woonplaats : houthalen
Registration date : 22-10-07

http://www.melonsmasher.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Animatoren voor kinderfilm project‏ Empty Re: Animatoren voor kinderfilm project‏

Bericht  melon ma mei 05, 2008 11:22 pm

Dag Benny,

Bedankt voor je antwoord.
De volgende liedjes (allemaal uit het (Plantenboek) zijn vrij:

E - Erwt

Engelbert het hert
bestelde eens een Erwt.
Daar heeft hij van genoten!
Toen likte hij zijn poten
en vroeg naar het dessert.


U van Ui

Bij een hevige onweersbui
grijpt Oehoe zijn wollen trui.
Hij zegt een gebed
en zonder servet
hapt Oehoe gretig in een Ui.
Graag hoor ik je reactie betreft je participatie.


IJ - IJzerkruid

Mevrouw Borgen maakte zich zorgen over haar huid.
Vanmorgen at ze een kilo IJzerkruid.
Hierdoor kreeg ze te veel ijzer.
Haar gezicht werd grijzer en grijzer.
Ook gaat er iets vreselijk mis met haar stemgeluid.

Ik ben benieuwd of een van deze liedjes je aanspreekt.

Graag hoor ik je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Henry Muldrow
melon
melon
Effects Animator
Effects Animator

Aantal berichten : 1862
Leeftijd : 36
Woonplaats : houthalen
Registration date : 22-10-07

http://www.melonsmasher.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Animatoren voor kinderfilm project‏ Empty Re: Animatoren voor kinderfilm project‏

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum